søndag den 25. maj 2014

Første indlæg på bloggen.

Godt så...så springer jeg ud i det her med at blogge - om det kun bliver mig der bruger den, eller andre, det vil tiden vise.


En lille præsentation er vel på sin plads.

Jeg er 31 år ung ;), bor i Nordsjælland med min mand og vores 2 børn Oliver og Line på henholdsvis 7 og 3 år.
Jeg elsker at lave mad og især at bage. Jeg er dog ikke mere vild med mad end at det i hverdagene skal være nemt og hurtigt, og har måske lidt tendens til at falde tilbage i de samme gamle, og måske lidt kedelige retter - men jeg forsøger, at tillære mig at forny mig og finde på noget andet fra tid til anden og det kommer hen af vejen.

Jeg vil forsøge at lægge ugens madplan på, få taget billeder og alt det der - om ambitionerne overstiger indsatsen - måske, men giv mig en chance.

Jeg glæder mig til at komme igang.



Ingen kommentarer:

Send en kommentar