mandag den 2. juni 2014

De fleste ulykker sker i hjemmet!!!

Ja som overskriften antyder så kvajede jeg mig gevaldigt i fredags. Jeg havde lavet en filotærte i min stegepande der skulle bage færdig i ovnen - det gik rigtig fint og tærten blev flot. Jeg tog tærten fra panden og satte panden på bordet og for at ungerne ikke skulle brænde sig på den ville jeg flytte den over på kogepladen - hvad jeg jo liige glemte var at sådan en fætter er varm, og uden noget imellem min hånd og håndtag tog jeg fat og AAAAVVV for ind i hede hule......hvor gjorde det ondt, jeg smed panden på gulvet og så ellers hånden ind under den kolde hane. For filan hvor var det dumt. Jeg tilbragte derfor fredag aften med at sidde med hånden i en skål med koldt vand og ærgre mig over hvor stort et kvaj jeg er!!!!!!

 Jeg faldt i søvn ved 2 tiden med hånden i en skål vand placeret i natskuffen. Jeg var overbevist om at jeg ikke ville kunne arbejde den næste uges tid - i hvert fald ikke behandle manuelt - Jeg er fysioterapeut, men det er helet virkelig flot op, og der har ikke været problemer idag på arbejde.

Frk. fedefingre fra i søndags.
Alle de røde områder er brændt af, avs! Nu har jeg lært det.

Jeg fik ikke taget billeder eller noget som helst af maden, så den må I have til gode til en anden gang.












Eftersom jeg har forsømt bloggen de seneste dage, pga., skadet hånd, og igen problemer med at logge på er jeg jo kommet lidt bagud, så jeg vil spamme bloggen med billeder og opskrifter her til aften.

God aften derude bag skærmen.

MissMai

Ingen kommentarer:

Send en kommentar